رزپندارسیستم - طراحی سایت و برنامه نویسی|همسو سازی كانال هاى بازاریابى با یكدیگر



   مقاله ها   - همسو سازی كانال هاى بازاریابى با یكدیگر 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

با افزایش روزافزون رسانه هاى اجتماعى و وسایل ارتباط جمعى به نظر مى رسد كه كانال هاى بازاریابى جدیدى در حال پیدایش هستند. سازمانهاى بسیارى هستند كه در كنار حفظ كانالهایى كه پیش از این امتحان خود را پس داده اند به استفاده از كانالهاى جدید روى آورده اند. این اقدام تركیبى در كنار مزایاى فراوانش با سختیهایى نیز همراه است.به گزارش ماركتینگ نیوز به نقل از سایت www.bx.businessweek.com یكى از بزرگترین چالشهاى پیش روى بازاریابى همسوسازى كانالهاى بازاریابى با یكدیگر و ایجاد بازاریابى متمركز است.

براى اینكه بتوانید كانالهاى بازاریابى خود را در یك راستا قرار دهید ما سه راه به شما پیشنهاد مى كنیم:

.۱ سایتى متناسب با نیازهاى مراجعه كنندگان مختلف داشته باشید: دوره ى فرستادن یك پیام مشترك به تمامى مصرف كنندگان به پایان رسیده است. از آنجا كه خریداران به طرق مختلف به سایت شما راه پیدامى كنند (مثلا از طریق فیس بوك و یا جستجوى گوگل) محتواى سایت خود را به گونه اى انتخاب كنید كه جواب گوى نیازهاى مختلف این افراد با سلایق و علایق مختلف باشد. مثلا مى توانید قسمتى را مخصوص كاربران فیس بوك قرار دهید و خدمات ویژه اى را به آنان عرضه نمایید. با این كار علاوه بر اینكه كانالهاى بازاریابى خود را هم جهت كرده اید به مشتریان خود نشان مى دهید كه براى علایق آنها اهمیت قائل هستید.

.۲ از كدهاى سریع-پاسخ استفاده كنید: كدهاى سریع-پاسخ ابزار بسیار مناسبى براى بازاریابى متمركز هستند زیرا همانند پلى فاصله بین كانالهاى بازاریابى سنتى مثل پوستر و تبلیغات كاغذى و كانالهاى دیجیتال مانند ایمیل و موبایل را پر مى كنند. استفاده از این كدها این امكان را به شما مى دهد كه به راحتى با مشتریان خود ارتباط برقرار كنید. (شایان ذكر است كه كدهاى سریع-پاسخ یكى از رایجترین باركدهاى دوبعدى هستند كه براى اولین بار توسط شركت خودروسازى تویوتا مورد استفاده قرار گرفتند.)

.۳ از رسانه هاى اجتماعى استفاده كنید: استفاده از رسانه هاى اجتماعى این امكان را به شما مى دهد كه پیام خود را در اختیار تعداد بیشترى از مخاطبین قرار دهید. بازاریابى متمركز زمانى محقق مى شود كه شما از هر فرصتى براى وسعت بخشیدن به كسب وكار خود استفاده كنید. شما مى توانید از طریق كانالهاى بى شمارى بازاریابى خود را متمركز سازید. با این حال اگر تعیین كنید مشتریان شما از چه كانالهایى بیشتر استفاده مى كنند مى توانید در وقت و منابع خود صرفه جویى نمایید. براى پى بردن به شیوه مورد علاقه مصرف كنندگان در دریافت اطلاعات مى توانید از روشهاى تحقیقى استفاده نمایید. اما به خاطر داشته باشید كه این تحقیقات بیشتر به صورت غیررسمى و دوستانه انجام شوند.

برای درج نظر یا سایر امکانات ، لطفا وارد حساب کاربری شوید

 مطالب مرتبط با همسو سازی كانال هاى بازاریابى با یكدیگر 
   چند نکته برای یك فروش تلفنی موفق :

افراد زیادی كه صاحب كسب و كار هستند تلفن را برای حرفه خود ضروری می دانند چون از این طریق می توانند یك مشتری احتمالی را جذب كنند و همینطور آن را از دست بدهند. بعضی ها از تلفن استفاده می كنند تا یك شبكه قوی بین خود و مشتریان بسازند و بعضی ها چنان از آن غافلند كه گویی فكر می كنند اگر به تلفن دست بزنند آنها را برق خواهد گرفت.

     ...ادامه مطلب
   
   فرايندارتباطات منسجم بازاريابي :

اشباع بازارها، تشديد رقابت، تغيير در سليقه ها و نيازهاي مشتريان، شركتهاي ايراني را با چالشهاي متعددي در فعاليتهاي بازرگاني و صنعتي مواجه كرده است. در اين شرايط شركتهايي كه بتوانند از ابزار و امكانات در دسترس خود همانند طراحي و توسعه كالاهاي جديد، تجديد ساختار كانال توزيع و ارايه محصولات با كيفيت بالا و قيمت مناسب و همچنين تبليغات موثر به درستي استفاده كنند مي توانند بر اين چالشها فائق آمده و ...

     ...ادامه مطلب
   
   تبليغات بنري در معروف كردن نام شركت‌ها چه نقشی دارند :

پراستفاده‌ترين تبليغات اينترنتي، بنرها هستند و استفاده از ابزارها و روش های نوين، علاوه بر افزايش تاثير اين روش تبلیغاتی، انقلابی در اين نوع تبليغ ايجاد كرده است. برای كسانی كه از ابزارهای سنتی تبليغ مانند تلويزيون، راديو يا تبليغات چاپی استفاده می‌كنند، تبليغات بنری نقش به‌سزايی در افزايش قابليت‌های تصويری علامت‌های تجاری دارند و همين‌طور ميانگين تعداد كليك‌ها را افزايش می ‌دهند.
 

     ...ادامه مطلب
   
   با استفاده از علم عصب شناسی فروش را چند برابر کنید :

علت وجودی بازاریابی عصبی این است که مغز انسان تنها ۲ درصد انرژی خود را صرف فعالیت های هوشیارانه می کند و بقیه فعالیت های خود را به طور گسترده به پردازش مسائل ناخودآگاه اختصاص می دهد. بنابراین، بازاریابان عصبی معتقدند روش های قدیمی تحقیق بازار" مانند بررسی رفتار مصرف کننده" دقت کافی را ندارند، چون مصرف کنندگانی که مورد بررسی قرار می گیرند، هیچ گاه نمی توانند احساسات ناخودآگاه خود را بیان کنند که علاقه آنها را به یک محصول خاص برمی انگیزد.

     ...ادامه مطلب
   
   رسانه‌هاي اجتماعي و استراتژي‌هاي نوين كسب‌وكار :

تولید محصول جدید زمانی در پاسخگویی به نیازهای مشتریان موفق خواهد بود که اطلاعات اولیه کاملا براساس خواسته‌های مشتریان شکل گرفته باشد. شناسایی و درک دقیق این خواسته‌ها با روش‌های سنتی مطالعه بازار به طور کامل امکان‌پذیر نیست. رسانه‌های اجتماعی به شرکت‌ها این امکان را می‌دهند که به طور مستمر و لحظه‌ای، نظرات مشتریانشان را دریافت کنند.

     ...ادامه مطلب
   
   تکنیک های افزایش فروش با استفاده از توان دیگران :
اگر کسب و کاری شروع کرده یا محصولی جدید ارایه کرده اید، حتما می دانید که بالاترین اولویت برای موفقیت و در عین حال مشکل ترین کار، یافتن مشتری، آن هم به تعداد کافی است. از طرف دیگر، بسیاری از کارآفرینان بودجه کافی برای بازاریابی و تبلیغات ندارند. آیا می توان با هزینه و زمان محدود، به هزاران خریدار علاقه مند دسترسی پیدا کرد؟ یکی از راه های حل این مشکل، برقراری «مشارکت انتفاعی» است.
     ...ادامه مطلب
   
   بازاریابی توسط موتورهای جستجو :

چند سال پیش، موتورهای جستجو به عنوان ابزاری محدود و ضعیف برای بازاریابی، فروش و جذب بازدیدكنندگان به وب سایت مورداستفاده قرار می گرفت.اما در چند سال اخیر، موتورهای جستجو هر 3 هدف بالا را قویا" برآورده می كنند.موتورهای جستجو گر امروزه موقعیت و شانس موثری را برای بازاریابان بوجود آورده اند و جریان میلیونی كاربران را به سوی خود جذب كرده اند.

     ...ادامه مطلب
   
   ۱۰ روش که بازدید وب سایت شما را متحول می کند :
اگر از آن دسته افرادی هستید که بازدید وب سایتتان پایین است ، بدون استفاده از سایت ها و روش های مختلف و تقلبی افزایش بازدید، خودتان در مدت زمان کوتاهی بازدید سایت خود را بالا ببرید.از آن جا که برای هــــر کسی اهمیت دارد که وب سایتش دارای رتبه و پیج رنک بالایی باشد و آن هم پیج رنکی واقعی ، تصمیم گـــرفتیم روش هایی ساده و در عین حال حیاتی و کــاربـــردی بــــــرای افزایش بازدید یک وب سایت را بیان کنیم.
     ...ادامه مطلب
   
   انتخاب میزبانی وب قدرتمند و نامحدود :

بدون فکر کردن به محدودیت فضای هاست و پهنای باند و تعداد پایگاه داده و تنها با پرداخت هزینه اندک ، فقط به ایده های خودتان فکر کنید .  شرکت رزپندار سیستم با درک نیاز به سرورهای ایمن از لحاظ فنی و ایمن از لحاظ سیاسی و نیز مشخصه های عملکردی آن ، آمادگی تحویل سرورهای مورد نیاز شما  با هرنوع پیکره بندی سخت افزاری و نرم افزاری در بالاترین گرید کیفیت جهانی را دارد . به دلیل ارتباط با دیتاسنتر عمده و جهانی مستقر در کشور آلمان قیمتهای ارائه شده بسیار معقول و مقرون به صرفه می باشد . اگر قصد اجاره سرور را دارید محدودیت را کنار بگذارید و با ما تماس بگیرید ...

     ...ادامه مطلب
   
   طراحی وب سایت و مدیریت محتوا :

از زمان شکل گیری اینترنت و اهمیت یافتن تبلیغات اینترنتی بسیاری از شرکتها و موسسه های ایران و جهان به فکر راه اندازی مرکزی افتادند تا در بردارنده اطلاعات و خدمات آنها باشد . با نگاهی به سایتهایی که تا چند سال اخیر در فضای بین المللی وب بوده است می توان گفت که اغلب شرکتها به سایتهای وب خود بصورت یک کاتالــــوگ معرفی محصـــولات می نگریستند و سعی در انتقال توانمندی ها و فهـــــرست خـــــدمات به مخاطبان پـــرشمار خود را داشتند .

     ...ادامه مطلب
   
 

<<< نمايش فهرست مطالب >>>