رزپندارسیستم - طراحی سایت و برنامه نویسی | اخبار




   ملاک انتخاب نام تجاری :

نام تجاری، از دارایی های یک شرکت است که باعث افزوده شدن ارزش محصول نهایی می شود. یک استراتژی نام تجاری قوی برای سهام داران، ارزش ایجاد کرده و همچنین نخبگان را به کار جذب می کند. اما از آنجا که یک الگوی استاندارد برای محاسبه ارزش نام تجاری وجود ندارد، درک میزان ارزش آن مشکل است. دو اتومبیل را در نظر بگیرید که در خط تولید یک کارخانه اروپایی تولید می شوند. این دو خودرو دارای شکل یکسان هستند ،تنها فرق موجود میان آن دو...

     ...ادامه مطلب
   
   نخستین گام برای داشتن یک وبسایت درآمدزا :

تا صحبت از راه اندازی وبسایت می شود، ساده انگاری می کنند، انگار تمام موانع کسب و کارها برداشته می شود و نیازی به فکر کردن و مشورت کردن هم نیست، خوشبختانه سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا و وردپرس هم این پروسه را در کمتر از نیم روز فراهم کرده اند، پس دیگر مشکلی نیست!اما دقیقا مشکل از همین جا شروع می شود، چند فروشگاه یا سایت اینترنتی را می شناسید که راه اندازی شده و امروز اثری از آنها نباشد؟

     ...ادامه مطلب
   
   شش جمله الهام بخش از نلسون ماندلا برای کارآفرینان :

نلسون ماندلا، پدر آفریقای جنوبی، نماد مقاومت و مبارزه با نژاد پرستی و آپارتاید در سن ۹۵ سالگی پس از ۶ ماه دست و پنجه نرم کردن با بیماری، در گذشت. او برای بسیاری از مردم جهان، شخصیتی اثرگذار و ستودنی بوده و هست تا جایی که برای مثال در هند و ونزوئلا، هزاران کیلومتر دورتر از آفریقای جنوبی، ۷ روز عزای عمومی اعلام شد.

     ...ادامه مطلب
   
   چند نکته برای یك فروش تلفنی موفق :

افراد زیادی كه صاحب كسب و كار هستند تلفن را برای حرفه خود ضروری می دانند چون از این طریق می توانند یك مشتری احتمالی را جذب كنند و همینطور آن را از دست بدهند. بعضی ها از تلفن استفاده می كنند تا یك شبكه قوی بین خود و مشتریان بسازند و بعضی ها چنان از آن غافلند كه گویی فكر می كنند اگر به تلفن دست بزنند آنها را برق خواهد گرفت.

     ...ادامه مطلب
   
   آیا همیشه حق با مشتری است؟ :

جمله «همیشه حق با مشتری است» را به قدری زیاد شنیده اید که به نظر می رسد حقیقتی محض باشد. اما آیا واقعا اینطور است؟ در واقع، کسب و کارهایی که عملکرد خوب دارند، هر زمان که مشتری شکایتی می کند، نباید خود را مقصر محض بدانند. سه موقعیت را باید بشناسیم که در آن نه تنها حق با مشتری نیست، بلکه بهترین کار این است که بر موضع خود پافشاری کنید.

     ...ادامه مطلب
   
   فرايندارتباطات منسجم بازاريابي :

اشباع بازارها، تشديد رقابت، تغيير در سليقه ها و نيازهاي مشتريان، شركتهاي ايراني را با چالشهاي متعددي در فعاليتهاي بازرگاني و صنعتي مواجه كرده است. در اين شرايط شركتهايي كه بتوانند از ابزار و امكانات در دسترس خود همانند طراحي و توسعه كالاهاي جديد، تجديد ساختار كانال توزيع و ارايه محصولات با كيفيت بالا و قيمت مناسب و همچنين تبليغات موثر به درستي استفاده كنند مي توانند بر اين چالشها فائق آمده و ...

     ...ادامه مطلب
   
   الگويي براي سنجش رضايت الکترونيک :

اين مقاله بر چگونگي ارزيابي رضايت مشتريان الکترونيک از راه بررسي عوامل موثر بر رضايت الکترونيک متمرکز است. در اين مقاله ابتدا رضايت مشتري و رضايت الکترونيکي تعريف و سپس با توجه به پژوهشهاي انجام شده عوامل مؤثر بر رضايت الکترونيک مشتريان شناسايي شده، در پايان عوامل موثر رضايت الکترونيک بر اساس الگوي رضايت از ابزار و رضايت از ارزش، دسته بندي خواهند شد.

     ...ادامه مطلب
   
   نقش اطلاعات و دانش در مدل تعالي سازماني :

یکی از پرسش های اساسی مطرح در بررسی مدل تعالی سازمانی EFQM این است که چرا با وجود اینکه امروزه توجه به مدیریت بر اطلاعات و دانش، به عنوان یک مزیت رقابتی برای سازمان ها محسوب می شود ، لیکن در این مدل تنها یک زیر معیار با حداکثر امتیاز 18 از 1000 برای آن در نظر گرفته شده است؟ در این مقاله ضمن بررسی این موضوع ، اهمیت اطلاعات و دانش در مفاهیم بنیادین مدل تعالی و هر یک از معیارها و زیر معیارها ، مورد بررسی قرار گرفته است.

     ...ادامه مطلب
   
تعداد 1-8          کل مطالب 41
1 2 3 4 5 6 >> >>|

<<< نمايش فهرست مطالب >>>