رزپندارسیستم - طراحی سایت و برنامه نویسی | اخبار




   ارائه ده اشتباه بزرگ در زمینه خدمات به مشتریان :

در این مقاله ده راه ساده اما موثر را برای ده مشکل مهم در زمینه‌ خدمات به مشتریان معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آنها می‌توانید مشتریان خشمگین، بی‌حوصله و ناراضی خود را به مشتریان خوشحال بدل کنید؛ یعنی به مشتریانی که برای مصرف بیشتر محصولات‌تان نزد شما باز خواهند گشت. اگر بخواهید مشتری خود را در بحثی مغلوب کنید و بگویید که حق با او نیست  در واقع  به ضرر خودتان کار کرده‌اید و درآمدی را از دست داده‌اید

     ...ادامه مطلب
   
   تکنیک های افزایش فروش با استفاده از توان دیگران :
اگر کسب و کاری شروع کرده یا محصولی جدید ارایه کرده اید، حتما می دانید که بالاترین اولویت برای موفقیت و در عین حال مشکل ترین کار، یافتن مشتری، آن هم به تعداد کافی است. از طرف دیگر، بسیاری از کارآفرینان بودجه کافی برای بازاریابی و تبلیغات ندارند. آیا می توان با هزینه و زمان محدود، به هزاران خریدار علاقه مند دسترسی پیدا کرد؟ یکی از راه های حل این مشکل، برقراری «مشارکت انتفاعی» است.
     ...ادامه مطلب
   
   چگونه هزينه شركت را كنترل كنيم :

هر شركتي مي‌تواند بنا به موقعيت و شرايط خود، روشي براي كاهش هزينه خود انتخاب كند و با اجرايي كردن آنها، هزينه‌هاي خود را كنترل و كاهش دهد و از اين طريق به بقا و سودآوري بيشتر خود كمك كند.اگر برنامه تعديل نيرو با برنامه‌هاي بلندمدت و راهبردي شركت توام شود، نه تنها از تداخل امور و دوباره‌كاري‌ها در آينده جلوگيري مي‌‌كند، بلكه موفقيت شركت را نيز در آينده به همراه دارد.

     ...ادامه مطلب
   
   کدام استراتژی برای کدام شرکت سودمند است؟ :

صاحبان کسب‌وکارها تمایل دارند با پیش‌بینی دقیق، در سال آینده، راحت‌تر کار کنند. همواره در سمینارها و مشاوره‌ها این انتظار را آشکارا و ضمنی از صاحبان کسب‌وکار دریافت کرده‌ام که برای سال آینده باید چه کاری انجام دهیم؟پاسخ به این پرسش، دشوار است. اما می‌توان بر پایه‌ی برخی ملاکها و خطوط کلی، پیش‌بینی‌هایی عرضه کرد تا برای صاحبان کسب‌وکار، خطوط راهنما باشد.‌
 

     ...ادامه مطلب
   
   بازاریابی تلفنی چیست؟ :

اگر بدون وقت قبلي به محل استقرار مشتري مراجعه كنيد، زمان زيادي را در راه صرف مي كنيد و امكان دارد طرف در محل حاضر نباشد و يا اينكه ممكن است مدتي را در انتظار باشيد ولي بازهم شما را نپذيرد. پس بهتر است ملاقاتهاي حضوري حتي الامكان با وقت قبلي باشد. تلفن را دست كم نگيريد. از تلفن استفاده كنيد. اين وسيله سرعت كار شما را افزايش مي دهد و اگر هم مشتري نبود زمان اندكي را از دست داده ايد. بدانيد كه تلفن براي شروع ارتباط بسيار مناسب است

     ...ادامه مطلب
   
   با واگذاری اختیارات چگونه ثروتمند شویم؟ :

به طور حتم شما هم این ضرب‌المثل معروف را شنیده‌اید كه «با یك دست نمی‌شود چند هندوانه را بلند كرد». اما در علم اقتصاد این ضرب‌المثل معروف معنی خود را این گونه نشان می‌دهد كه برای موفقیت و ثروتمند شدن لازم نیست هر كاری را خودتان انجام دهید یا به تعبیری واضح‌تر شما نمی‌توانید یك تنه از پس همه كارهایی كه موفقیت‌تان را در بازار سهام رقم می‌زند، بر بیایید.

     ...ادامه مطلب
   
   7 پيشنهاد ساده جهت دريافت بازخورد سريع از مشتري واقعي :
آيا مشتريان شما حقيقتا از محصولات يا خدمات شما راضي و خشنود هستند؟ دانستن پاسخ اين سوال بسيار مهم است. پاسخ‌ها مي‌توانند به آنچه شما در آينده عرضه مي‌كنيد، قيمتي كه بر آن مي‌گذاريد يا جايي‌ كه آن محصولات را به فروش مي‌رسانيد، شكل بدهند. اما شايد هر كسي از بازديد و ارزيابي آزاردهنده صفحات اضافي سايت‌ها، و نيز از نظرخواهي‌هاي خودكار تلفني و آنلاين اين سايت‌ها حالش به هم بخورد. چگونه مي‌توانيد بازخوردهاي صادقانه‌تري از مشتريان‌تان به دست آوريد؟
     ...ادامه مطلب
   
   کشف دوباره هدفون گوشی آیفون :

هنوزم برای کشف کردن چیزهای جالبی که شرکت اپل با هدفون گوشی آیفون شما انجام میدهد دیر نشده و این وسیله کارهای بیشتری از صرفا کم و زیاد کردن صدا انجام می دهد. در حقیقت هر هدفونی که یک کنترل روی آن داشته باشد ، قابلیت کنترل از راه دور برای دستگاه های آیفون و آیپد و آیپد تاچ را به ۱۱ صورت مختلف دارد .

     ...ادامه مطلب
   
تعداد 17-24          کل مطالب 41
|<< << 1 2 3 4 5 6 >> >>|

<<< نمايش فهرست مطالب >>>