-
سیستم حضور و غیاب نیروبان (کارت / تگ)
بدون نیاز به کابل شبکه و بدون نیاز به اینترنت . با خروجی گزارش های حقوق و دستمزد
-
ارزان ترین سلوشن کنترل تردد پرسنل شرکت های کوچک تا متوسط
با خروجی های اکسل قابل استفاده در سیستم های حقوق و دستمزد
-
ثبت تردد از طریق کارت مغناطیسی و تگ nfc
-
قابلیت استفاده از کارت های مایفر ۱۳.۵۶mhz با چاپ اختصاصی
-
عملکرد سریع در شناسایی و تشخیص کارت و ثبت ورود و خروج
-
بدون نیاز به وای فای و اینترنت جهت عملکرد روزانه با مصرف بهینه منابع
-
قابلیت ثبت تردد و ادامه کار در صورت قطع برق بدون نیاز به هیچ سیستم پشتیبان دیگری
-
بروزرسانی کیفیت و ویژگی های جدید نرم افزار سیستم به دلیل استفاده از سیستم عامل اندروید
کنترل تردد کارکنان در نیروبان با پشتیبانی از انواع کارت های مایفر سازمانی و تگ های شخصی با انواع و اشکال مختلف قابل اجراست
ویژگی های نرم افزاری حضور و غیاب نیروبان
-
امکان ثبت تردد برای ورود - خروج - ماموریت - مرخصی
-
دارای سیستم هوشمند تشخیص اتوماتیک ورود یا خروج کارمند
-
دارای سیستم کنترل دسترسی به اطلاعات مدیریتی و گزارش ها
-
قفل خودکار صفحه نمایش برای جلوگیری از آسیب به صفحه نمایش
-
امکان ثبت نامحدود تگ و کارت پرسنلی توسط مدیر
-
دارای سخنگوی فارسی برای خوش آمدگویی و سایر پیام های شنیداری
-
سیستم هوشمند جلوگیری از ثبت چند باره کارت در ورود یا خروج
-
امکان تعریف ساعت کاری و تشخیص تاخیر و تعجیل در خروجی گزارش ها
-
سازگار با انواع تگ های nfc با فرکانس های 13.56Mhz و مایفر 135Khz
-
دارای خروجی از کل تایم شیت ها یا بصورت تفکیکی بر اساس هر نفر
-
امکان دریافت خروجی اکسل و قابل استفاده برای سیستم های حقوق و دستمزد
-
به همراه یک نرم افزار حقوق و دستمزد استارتر برای استارتاپ ها
-
امکان تعریف اطلاعات پایه حقوق و بیمه و مالیات و اضافه کاری
-
امکان تعیین ساعات مرخصی و روزهای نیمه تعطیل و ویژه
-
امکان کسر تاخیر در ورود و سایر کسورات از حقوق دریافتی
-
امکان تعیین نوع قرارداد کارمند بر اساس کار ثابت وزارت کاری یا ساعتی
-
دارای ستون های تعداد ساعات های کاری و ستون کسر کار یا اضافه کاری
-
انعطاف لازم برای افزودن هر فرمول محاسبه جدید به پرونده کارمند
درباره نرم افزار کنترل تردد حضور و غیاب نیروبان :
همه سازمان ها و شرکت های کوچک و بزرگ و استارتاپ ها ؛ برای مدیریت امور کارکنان و پرسنل خودشان ، نیاز به کنترل و ثبت ساعت های کاری کارکنان خودشان دارند. در اغلب شرکت ها وجود یک دستگاه ساعت زنی ، چه دستگاه های قدیمی و زمخت قدیمی و چه دستگاه های گرانقیمت جدید امری عادی و لازم و ضروری است.
با توجه به شکل گیری شرکت های نوین و چابک در فضای علم و صنعت ایران و جهان و ظهور استارتاپ ها و پارک های فناوری ، نیاز روزافزون به دستگاه های کنترل تردد و ثبت هوشمند حضور و غیاب پرسنل با هزینه اندک هر چه بیشتر احساس می شود. بطور معمول یک استارتاپ که با سرمایه کم یا متوسط راه اندازی شده است ، دارای اولویت های هزینه ای بیشتری نسبت به هزینه تجهیزات سخت افزاری مانند دستگاه های حضور و غیاب است .
در شرکت های نوپای کوچک اینچنینی لازم است علاوه بر کنار گذاشتن روش های قدیمی ثبت تردد با دستگاه های کابلی و غیره ، روند کنترل رفت و آمد و تردد پرسنل ، هوشمند تر و مدرن تر بشود . شرکت رز پندار سیستم با طراحی یک نرم افزار هوشمند کنترل تردد برای دیوایس های موبایلی این امکان را برای شرکت ها فراهم کرده است که بتوانند بدون تحمیل هزینه اضافه و با استفاده از یک گوشی هوشمند کارکرده که دارای nfc باشد ، کلیه امور مربوط به تردد را با جدیدترین متد و ساده ترین شکل ممکن به انجام برساند. نرم افزار نیروبان با نصب در یک دستگاه اندرویدی یک تجربه جالب و کارامد و مدرن را با کمترین هزینه و هوشمندی بالا به شما هدیه می دهد . تمام نیاز شما به راه اندازی سامانه کنترل تردد پرسنل شرکت تان ؛ داشتن یک گوشی کارکرده و نصب نرم افزار نیروبان در آن می باشد . هم اکنون نیروبان با سرویس رسانی به تعدادی از شرکت های کوچک و متوسط به آنها کمک کرده است بر روی توسعه سایر بخش های شرکت تمرکز کرده و دغدغه امور پرسنلی را برای همیشه فراموش کنند.
امتحان کن بعد بخر
هم اکنون این نرم افزار را پیش از خرید امتحان کنید ، از همین قسمت نیروبان را دانلود و نصب کرده و از امکانات آن مطمئن شوید