مرکز تماس مشتریان
متصل به پروفایل مشتریان با سخت افزار دریافت از خط تلفن عادی و مدیریت فهرست تماس ها تا ۱۶ خطاطلاعات مشتری
ثبت اطلاعات مشتریان گرم و تماسهای سرد ، با امکان اتصال به شرکت ها و سازمانهای متبوعارسال پیش فاکتور اتوماتیک
ایجاد پیش فاکتور هوشمند و ارسال اتوماتیک به ایمیل مخاطب با قالب فاکتور قابل سفارشی سازیاز اطلاعات واحد فروش و بازاریابی در لحظه گزارش بگیرید
بدون کاغذ بازی و اتلاف وقت چرخه فروش را زیر نظر بگیرید و روند های پیشرفت کار را بررسی کنید
ویژگی های منحصربفرد CRM پندار سیستم
افزایش بهرهوری فعالیتهای مختلف کاری با بهینه سازی نحوه فعالیت و تقسیم هوشمند وظایف پرسنل
دریافت درخواست مشتری
ثبت سفارش در پرونده مشتری و شروع چرخه فروش تا رسیدن به نقطه پشتیبانیگردش کار هوشمند
امکان تعریف عملگرهای شرطی در شرایط تعیین شده شما.مثلا ارسال ایمیل بمحض ایجاد مشتری جدیدمرکز تماس سرنخ ها
با دریافت تماس تلفنی از خطوط شرکت در لحظه کلیه اطلاعات و جلسات مشتری را مشاهده کنیدسفارشی سازی قالب ها
قالب های ایمیل و فاکتور را به راحتی ویرایش و مطابق میل خودتان سفارشی سازی کنیدتعریف چرخه های فروش (PipeLine) متعدد
انعطاف لازم برای تعریف مراحل فروش مطابق ساختار سازمانی شمااتوماسیون بدون کاغذ
فرایندهای کاری فروش و ارجاع کاری بدون هزینه کاغذ و با جزئیات کامل و متصل به تقویم کاری شمسیچرخه فروش یا همان PipeLine چیست ؟
یکی از ویژگیهای سامانه مدیریت ارتباط با مشتری رز پندار سیستم پشتیبانی از مدل چرخه فروش یا به عبارتی قیف فروش است . در واقع به فرایند جذب و فروش و پشتیبانی به دلیل اتصال هر مرحله از کار به مرحله بعدی در اصطلاح لوله کشی یا قیف سازی فروش گفته میشود. همانطور که در تصویر میبینید این قیف فروش با مراحل زیر توسط مدیر سی آر ام ساخته شده و در اختیار تیم فروش قرار داده شده است :
در طی این مراحل ، اولین مرحله «جدید» است و تمام سرنخهایی که به تازگی به سامانه اضافه شده اند در این حالت قرار می گیرند . مرحله بعد «پیگیری شده» است که در صورتی که با مشتری تماس گرفته شده باشد با درگ کردن (Drag) سرنخ میتوان آن را به بخش پیگیری شده ها منتقل کرد. سایر مراحل هم به همین طریق تا رسیدن به نقطه فروش «موفق» یا از دست رفتن فرصت «ناموفق» ادامه پیدا میکند.
در هر کدام از مراحل Pipeline همانطور که در تصویر می بینید امکان انجام فعالیت هایی از جمله «ایجاد یادداشت» «ارسال ایمیل» «ایجاد و ارسال پیش فاکتور» «ضمیمه کردن فایل اکسل و ...» «ثبت جلسه در تقویم» و سایر فعالیت های لازم برای به نتیجه رسیدن این سرنخ به سادگی قابل انجام است
نحوه صدور پیش فاکتور
یکی از ساده ترین کارها در crm پندار سیستم صدور پیش فاکتور فروش ، از طریق ثبت درخواست خرید مشتری است
۱- با تماس مشتری و ثبت درخواست ایشان در سامانه ؛ بر روی گزینه ایجاد پیش فاکتور کلیک کنید
۲- نام فروشنده را انتخاب و در ادامه نشانی و کدپستی شرکت مقصد را وارد کنید
۳- اقلام سفارش داده شده را به سادگی از فهرست محصولات انتخاب و تعداد سفارش هر کدام را وارد کنید
بهترین گزینه متناسب با نیازتان را انتخاب کنید
پکیج طلایی
۱۵ میلیون تومان
- همه امکانات پایهای معرفی شده در بالا
- تعداد کاربران نامحدود
- بخش مرکز تماس تا ۸ خط تلفن
- پشتیبانی تلفنی و آنلاین
پکیج نقره ای
۱۲ میلیون تومان
- همه امکانات پایهای معرفی شده در بالا
- تعداد کاربران تا ۷ نفر
- بخش مرکز تماس تا ۴ خط تلفن
- پشتیبانی تلفنی و آنلاین
پکیج برنزی
۱۰ میلیون تومان
- همه امکانات پایهای معرفی شده در بالا
- تعداد کاربران تا ۵ نفر
- بخش مرکز تماس
- پشتیبانی تلفنی و آنلاین